04/07/11

~If I Were a Girl~

If I were a girl..
Even just for a day..

Plesetan Beyoncé banget!
Tapi kadang gue wondering sendiri. If I were a girl, What would I be? What would am I doing?

Bakal jadi cantikkah gue? Sexy nggak ya nanti?
Secara gue itu centil. doyan dandan. Hahaha..
Pasti gue jadi player. Cowok gue banyak.
Ahh.. Paling jadi lacur..


Atau justru gue cewek muslimah!?
Pake jilbab, rajin mengaji, dan pinter qari'ah. yakeles!


Dulu waktu kecil, gue pernah ngomong ama teteh gue

"Enak kali ya jadi cewek!? Dimanja, bisa main boneka, rumah-rumahan, main masak-masakan."

Huahahahahahahahanjinghahahahahahahahahaha..
Kalo diinget-inget bikin ngakak.
Abisan gue yg sekarang cowok banget!
Nggak manly-manly amat sih.. Tapi, gak ngondek-ngondek juga. Hihihi..

But, in fact now, I'm Gay. And I must face the fact.
Cowok kok doyan cowok, saingan ye, Mak!?


But, IF, God gave me a chance for being a girl for a day, I would..

Treating Rnd, the straight boy I love, with my only tender love care.
Wasting my time with him, all day. Which is (salah satunya) gue mau shopping sambil ngegandeng tangannya, erat!
Walking proudly beside him.
Staring at girl who dare to look at my lovely boy!
Praise him, he's my one and only king.
I wanna bathe with him! :p *basah* *banjir*
Making love all along with him on my last half-day.
Hug him tight.
And, kiss him for the last minute before I turning back into a boy.

What a dream..

TOLONG!!! Gue horny ngebayanginnya..
◦°HiHiHiHiHiHiHiHiHi°◦





Jo, Khayalan-babu! :p

Tidak ada komentar:

Posting Komentar